Voor zijn nieuwe najaarscampagne heeft Marc Jacobs de modellen niet gecast via grote modellenbureaus, maar hij gebruikte hiervoor social media in zijn zoektocht naar jeugdig en energiek talent. Marc vindt social media helemaal hip en trendy en zegt dat je mee moet gaan met je tijd. Hij begon begin april een open casting op Instagram. Iedereen kon zich aanmelden door middel van een foto te posten met de hashtag #CastMeMarc. Er zijn wereldwijd wel 70.000 aanmeldingen van aspirant modellen binnengestroomd bij het modelabel. Hieruit werden slechts 50 deelnemers geselecteerd, waaruit er uiteindelijk 30 werden gekozen om over te vliegen voor de casting in New York. Ze komen onder andere uit Rusland, Australië en Zuid-Korea.
Uiteindelijk bleven negen van de modellen over voor een photoshoot van David Sims. De volledige campagne verschijnt in augustus editie van Teen Vogue. Marc Jacobs noemt de cast kleurrijke, dynamische types die passen bij het bedrijf. Hij is tevreden en vond het een geslaagde zoektocht.