Beroemdheden willen vaak nog iets extra’s naast hun eigen carrière. Zo zijn er celebrities die een make-uplijn uitbrengen, een parfum op de markt zetten of…een lingerielijn ontwerpen. Hieronder zijn enkele beroemdheden die een eigen lijn voor lingerie hebben uitgebracht.
Kardashians
De Kardashians staat al bekend om de niet veel verhullende foto’s die op het internet verspreidt worden. Dus dat ze een eigen lingerielijn hebben ontworpen, zou niemand moeten verbazen. De zussen Kim, Khloe en Kourtney hebben in 2014 dan ook de Kardasion Intimates lijn onthult, wat deel uitmaakt van de algemene Kardashian Kollection lijn die in 2012 is opgezet. De stijl van de lingerie is vooral in satijn en kant.
Yolanthe
Ook de Nederlandse Yolanthe heeft zich eens aan een lingeriemerk gewaagd. Echter was dit slechts van korte duur. In 2008 is het merk Yolanthe’s Choice opgezet. De eerste lijnen hadden de namen: Animal seduction, As a Rainbow, Black & White, On the Beach en Love en Peace and Hapiness. Voor haar andere lijn werd de bekendheid geïnspireerd door alle steden waar ze is geweest. Echter werd in 2011 de lingerielijn weer opgeheven, omdat Yolanthe zich wilde richten op haar presenteer carrière.
Britney Spears
De zangeres Britney is niet vies van het podium opgaan in lingerie. Dus waarom niet een eigen lijn creëren? Deze kwam vanaf 2014 op de markt. De lijn genaamd ‘Intimate Britney Spears’, heeft vooral vintage geïnspireerde bustiers en kimono’s. Ook is er loungewear met strikken en kant als vrouwelijke touch. De lijn in geïnspireerd door romantiek en elegantie van een vroeger. De prijzen laten toe dat het voor iedereen te koop is. Britney vind namelijk dat elke vrouw zich mooi moet kunnen voelen in wat ze aantrekt. De prijzen varieren tussen de €12,- en €60,-
Heidi Klum
Ook het sexy model Heidi Klum waagt zich sinds 2014 aan een eigen lingerielijn; Heidi Klum Intimates. De lijn valt onder het lingeriemerk Bendon. Waar ze niet alleen het gezicht is van de lingerie, maat ook de creative director. Om een zo breed mogelijk publiek te bereiken, heeft de Duitse voor het Amerikaanse warenhuis Macy’s en goedkopere lijn ontworpen. Deze draagt de naam ‘Heidi’ met zich mee.
Dita Von Teese
Niet iedereen zal met deze burlesque ster bekend zijn. Toch heeft ze een succesvolle lingerielijn, die al sinds 2012 op de markt is. Dit begon met een lijn voor het bedrijf Wonderbra. Een eigen lijn draagt de lijn ‘Von Follies’. In 2014 is ze begonnen met een nieuwe lingerielijn voor een Australisch warenhuis. De stijl van haar collectie is burlesque en retro. Het is een soort ode aan de vrouwenvorm. Door de strakke korsetten komt namelijk het zandloper figuur van de vrouw nog veel beter uit.
